miercuri, 31 iulie 2013

poezii noi

Toporaşii
în amintirea Magdei Isanos
Cu ochi senini de cer şi peruzea
Au răsărit şi în grădina mea
Îngemănaţi cu poezia ta –
Nu mă mai satur să-i pot admira.

În orice dimineaţă-mi scald privirea
În cupa lor de-albastru şi-amintirea
Îm umple de candoare-ntreaga fire
Întru prihană şi tămăduire.

Mi-aduc în viaţă freamăt şi culoare
În suflet – puritate şi vigoare
Clipa se face-o caldă sărbătoare

Iar gândul meu e inundat de soare.

             Bucurie
Bucuria apare solar vaporoasă
Arzândă, plăpândă, perfect luminoasă
Mi se-ascunde sub talpă în voal de mătase
Pătrunzând fără cheie-n a inimii casă.
***
Mă-nvelesc
în coconul meu
şi stau pitulată -
aţtept să răsară
soarele,
să-mi înveselească
sufletul,
să-mi trimită
cocori grijulii
care să-şi fâlfâie aripile
peste visele mele
adormite,
să le trezească...

Primăvara oftează
în labirintul meu
şi se-ncolăceşte
cu şarpele aşteptării.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu