miercuri, 31 iulie 2013

Lacrima

Lacrimi târzii
 îmi inundă fiinţa,
Ore pustii
îşi aştern suferinţa
Gânduri rebele
îmi alungă trecutul
Lungi aşteptări
 îşi croiesc începutul.

Oameni şi flori
se topesc în tăcere
Zile şi nori
zborul îşi au în cădere.
Dor şi visare
pânza şi-o ţes solitară
Lacrimă tristă

muiată-n pelin şi fugară.

Dor…
Dor mi-e de clipa stelară,
Când sufetul simt cum îmi zboară,
Când cade o ploaie de stele
Peste înălţările mele.

Dor mi-e de-un foc  arzător
Să-mi  înteţească –al meu zbor,
Sufletul să  se scalde în dulce
 Să  nu mai stea  la răscruce.

Dor de nestinsa lumină
Ce soare vrea să devină,
Să-mi încălzească cuvântul,
Neamul întreg şi pământul.

Dor mi-e de oameni anume
Cu suflete calde şi bune
Să-mi picure lună pe strune
Pân-zarea mea va apune...

Atâta toamnă
E-aşa de multă toamnă
în inima ce plânge...
În ochii tăi uimirea
încet-încet se stinge.

Aţa de multă frunză
prin clipe răvăşită
în inima-ţi de doruri
 şi vise pustiită.

Atât de densă ceaţa
pe viaţa-mi se depune –
nu mai răzbate soare,
nu mai vibreză strune.

Grămezi de doruri arse
prin frunzele căzute
şi fila vieţi-ntoarsă
cu ani vreo două sute.

Păşesc tăcut prin vremea
cu străzi întunecate
doar orologiul poate
în miez de viaţă bate.

şi e aşa de singur
surâsul meu  departe
tu nu-i găseşti perechea
în  nopţi cu lună coaptă...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu