miercuri, 31 iulie 2013

Emoţie de primăvară
(gazel)
O primăvară ce-ntârzie
Îmi lasă inima pustie

Îmi este tare dor de soare
Şi dor de tril de ciocârlie

Aş vrea să văd zburând cocoare
La viaţa nouă să mă-mbie

Aş vrea să sorb din nou lumină,
Să am în suflet bucurie

Şi iar să semănăm grădina,
Să crească totu-n armonie.

Şi să mă scald în primăvară

Ca-ntr-o sălbatică stihie.

Trepte
Co
bor
trep
te
Co
bor
su
pu
trep
te
Ca
ut
în
ţe
lep
ciu
ne
sesc
ciu
ne
Şop
tesc
o
ru
ciu
ne
Când
soa
re
le
a
pu
ne…
cer
spre
ra
sca
Urc
cer
ţă
via
şi
re
Soa
noi
muri
vre
şi
tec
Cân
noi
nem
Noi
oi
vi
ritm
în
ritm
re
ca
Ur
oi
şi
miei
de
be
al
Stâni
doi
te
şind
meni
Oa
ploi
tre
prin
zbor
de
ripi
A
Mi-e tare dor de pământ,
Chiar de m-apasă un gând:
Cât de uşoară mă simt
Când de noroi mă desprind.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu