miercuri, 31 iulie 2013

Aşteptând să treacă timpul

Azi aştept să treacă timpul...
E cam stranie-aşteptarea.
Aşteptând să treacă timpul,
Simt cum vine împăcarea.

Vreau să zbor cu el prin lume,
Să nu simt cum mă destramă,
Să îi pot timpului spune
Că mi-i tare dor de mama.

Vreau să-mi fac timpul prieten,
Să mai stea când clipa-i dulce,
Să-şi dea acele-nţelepte
Înapoi la vreo răscruce.

Vreau s-ajung timpul din urmă,
Să desprind din el doar zborul,
Să nu simt cum viaţa-şi curmă
Visul, liniştea, fiorul.


 Atât de tristă
Mi-ai părut atât de tristă
Ochii tăi tineri se scăldau în apele
amărăciunii
Glasul tău suav
Se zbătea în mrejele
deznădejdii...
Cine te-a întristat, lumina mea?

Muguri de întrebări
îţi musteau în privire
Şi dorul tainic îşi căuta
cărarea
Cuvintele tale muiate erau în pelin...
Cine a cosit spicele speranţelor tale?

Te rog, trimite, Doamne,
O aripă neobosită de înger,
Să alunge zdreanţa regretului
Din clipele fugare ale
Izvorului meu nesecat de culoare.



                               Hr-r-r-r!
       Hârâie neştiută
                   O javră nevăzută
             Neîmblânzită, neinstruită
        Plină de bube şi negi, renăscută
     De mii de artere alert străbătută
        Plină de bube şi negi, renăscută
          Neîmblânzită, neinstruită
               O javră nevăzută
                Hârâie neştiută
                      Hr-r-r-r!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu