miercuri, 12 decembrie 2018


Dor de cândva
mi-e dor de sufletul meu de cândva când
totul mă uimea și-mi trezea visuri
aprinse fiori când toate întâmplările
îmi păreau sărbători și iarna era atât
 de frumoasă cu cizmele tatei de chirză
ieșeam din casă în hudicioară și-mi părea
 că sunt într-o vrajă ușoară zburam pân-la
pârâul din vale nu-mi păsa de salcâmii cu
spini din cărare și nu-mi trebuia niciun joc
mai grozav căci toate minutele mi
se opreau în prag eu doar le-mbrățișam cu
 brațele-amândouă și așteptam cu jind să
ningă să plouă să pășesc desculță prin
 băltoacă și să alerg liberă pe toloacă să
fac coronițe de păpădii și soarele
 să coboare spre chindii cu
mierea zilei prinsă în plete iar
parfumul greu al vetrei să mă
îmbete cu o dâră amăruie de
fum de iarbă și de gutui pe care
 le ronțăiam ca pe-un dar și-apoi
 dormeam dusă legănată de perna cu
 vise colorate care mă ducea într-o
 lume caldă cu brațele deschise unde
toate îmi erau permise iar eu
cu uimirea în ochi incrustată mă
 credeam din toți cea mai bogată...
ah iată de ce mi-e dor de odată...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu